"Branden" - 10årsen ...

Det är inte ofta man minns exakt vad man gjorde en kväll för så länge sen ...
,men denna kvällen minns jag fortfarande.
Jag och en kompis var på bio, Fucking Åmål.
Vi skulle åka hem, kom med bussen till backaplan, träffade nåra vi kände,
dom skulle på fest i en lokal, men hon jag var på bio med var tvyngen att åka hem ...
Jag bestämde mej för att oxå göra detta, så vi åkte hem.
Kom hem, minns inte riktigt vad jag gjorde hemma sen,
men gick iaf o la mej.
Vaknar sen upp på morgonen dagen efter av att pappa kommer in o väcker mej.
säger att det har brunnit på backaplan.
Jag tänkte liksom inte mer på det, men gick iaf upp satte mej vid TV:in med alla hemma, o när jag väl såg bilder vart det hade brunnit, så slog tanken mej,
"herregud det är ju där" ...
En kompis kom hem till mej, senare där sen,
när mamma öppnade dörren och jag såg att hon liksom kom, då fattade jag direkt. 
Hon berättade vilka hon visste, som var skadade men oxå döda.
vi båda bara satt och grät och kramande varandra skit länge ...
,sen där efter, var vi nåra som åkte bort till platsen,
det kändes skit konstigt,
den synen och den lukten är nått jag aldrig kommer att glömma !


10 årsen ...

Saknar er fortfarande ...
63 änglar !

Kommentarer
Postat av: emma

r.i.p

herregud så hemskt

2008-11-02 @ 15:14:27
URL: http://eeemmaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0