It will never be the same ...

Som du beter dej nu, vem har du blivit ? ,inte den killen som jag delade mitt liv med ... men skit samma, han är borta föralltid, ingenting att minnas, bara att tiden var fantastisk. Jag saknar han som fan men jag vet att det är slutet försöker att se framåt med lever i nuet. Jag trodde du var äkta men vafan får man tillbaks, ett stort jävla svek och min kärlek blev till hat ... ,trött på alla myter, sagor om lyckan. 5 år av livet har passerat med dej, jag försöker att glömma men det går inte så bra, men fuck allting som hände, det var ingenting o ha . Nu hatar jag kärlek o jag ska aldrig falla dit, för jag älskar dej på riktigt o du var mitt allt, mitt liv. Men nu kan jag sluta hoppas, du var allt men det förändrades ... Du högg mej rakt i hjärtat, ingen fattar hur det känns. Jag skiter i allt du är, jag skiter i vem du är nu, 100 vackra ord, men allting dog ut !

Kommentarer
Postat av: JeniLiTa

fan va jobbgt det låter.. hade med mitt x 5 år innan moe.. det e skit jobbigt när det tar slut.. man ger något allt o får bara fingret tillbaka.. Fast vi ser bra ut både du o jag så kommer vi möta 20000 sånna svin till det e det som e så hemskt.. visst man blir starkare o träffar nån ny o la la men det gör lika ont för det:( dom finns på min favvo www.asos.com som allt annat ja beställer hehe tror den kostade 350 kram

2008-11-15 @ 01:35:19
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Anonym

sofijah är bra!

2008-11-15 @ 02:49:43
Postat av: rebecka :)

fin textstil du har på rubrikerna! =)

2008-11-15 @ 10:58:03
URL: http://thebeest.blogg.se/
Postat av: sara

låter jobbigt, fast att det låter omöjligt så kommer det att bli bättre..

2008-11-15 @ 22:38:08
URL: http://flippaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0