Festandet slutade på sjukan !

Hej hej, festen igår började bra, men slutade på akuten och övernattning på sjukhuset ... Sista jag minns är att jag o min bror stod och pratade, så kommer en kompis till han, lägger armen runt mej och brossan, lyfter typ upp oss, känner hur vi är påväg att ramla . (Enligt andra nu så ramlade vi alla tre, brossans kompis rakt över mej) ,jag minns inte detta, jag minns bara att jag helt plötsligt ligger på golvet, ska resa mej upp, sen försvann jag o minns inget förens vi satt i en taxi påväg till sjukan. (Enligt andra nu då, när jag ligger på golvet, påväg upp så hade brossan frågat mej om det var okej, då hade jag sagt ja, sen bara ramlat ihop igen ... o jag var avsvimmad i 5min, dom hällde vatten, slog mej i ansiktet, pratade med mej, men jag hade inte reagerat). Kom iaf upp till akuten, minns inte så mycket, fick drop, dom tog prover osv ... o jag blev kvar, o fick rönka huvudet. Kom hem idag på eftermiddagen, har världens bula och huvudvärk !

Kommentarer
Postat av: sara

Det låter inte bra det.....men vad slog du huvudet i????

2008-11-02 @ 21:56:27
Postat av: JONNA

oj, det där lät fan inget bra!

2008-11-02 @ 22:46:02
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0