Bilder säger mer än tusen ord =)

Hej hej, blir inte så mycket skrivande, men försöker iaf lägga in lite bilder ... kanske ska skaffa bdb igen ist, hehe. ,men det står helt still i mitt huvud (ovanligt) ,nä men vet liksom inte vad jag ska skriva. Som dessa dagar då d direkt inte händer nått ... Å orka sitta skriva liksom vad man gör, "nu var man o handlade, nu gjorde jag mat, nu städar jag lite"  osv osv, asså hur kul är det o läsa egentligen. (?) . Sen är det ju mycket annat som händer, men finns ju saker som jag inte vill skriva ut i bloggen heller, lite för personligt ... så blir ist en massa bilder =) ,men det är väl okej ? , hehe. Nää nu får jag skynda mej, får ju knappt använda internet nuförtiden, nån ska ju sitta o spela det där jävla hmm ja vafan det nu hette ... men men. Ska lägga in lite bilder tänkte jag med, sen fortsätta kolla på EMA, puss på er !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0