Sleeping beauty ?

Känner mej nästan som henne, hehe. Har bara sovit och sovit ... Somnade runt 6-tiden igårkväll, och sovit fram tills nu. Har vaknat till lite då och då, men inte gått upp nått, förutom på toa. Å att jag nu fortfarande är trött, hmm. Men så är det, och huvudet värker, hela kroppen rättare sagt ... Jag skulle ha stannat hemma i lördas, el gått hem tidigare som det var planerat och lovat R. ,men det känns lite konstigt att jag inget minns, att jag inte ens minns när vi ramlade, bara sekunden där när han lyfter, o vet inte ens vad jag slog huvudet i, o hur jag kom till taxin, inget där imellan. Aldrig haft minnes luckor så, så det känns rätt konstigt. Nä nu orkar jag inte sitta mer vid datorn, ha det bra, puss puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

mail alwaysnforever

2008-11-03 @ 15:10:23
Postat av: JONNA

sv; förstår det!

2008-11-03 @ 18:27:58
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0