The pain inside my heart, it´s tearing me apart !

Goda dagar drar förbi men minnena förblir, de vi två hade var egentligen unikt, men allt som har sin början brukar ha sitt slut. Kämpade länge men tappade mitt sista krut. ,de hugger i hjärtat gjorde jag de rätta ? el agerade jag i studens hetta. Jag älskar dej, och lämmnar dej aldrig, jag skiter i allting ... Utan dej så existerar jag inte, du är skälet till att jag lever denna vinter. Du är min andra halva som jag vägrar tappa. ,sommaren 2003 , kan ni fatta, jag hittade min soulmate ,mitt hjärta, min styrka. Utan dej så kommer jag aldrig få lycka, jag lovar dej med hela mitt hjärta och själ. Allt går i mot mig, tårarna rinner ner för min kind varje gång jag blir påmind. Gråten i min hals, utan dej har jag faktiskt inte en chans ... Jag älskar dej kan du inte bara se de, du är allt och så fruktansvärt mycket mer än bara de !

Kommentarer
Postat av: JENILITA sista dagen att tävla om Guess väskan

den låten e så himla bra! Texten e ifrån bigrob va? den e sjukt bra mitt X skickade den när ja blev ihop med moe haha men det funkade inte fast låten e bra:) Skit bra skrivet av dej asså det du så jävla sant jag rös när du skrev att du går förbi stolt med banrvagnen. Det e så jävla grymt starkt och du vinner så mycket mer, du vinner dej själv:) Kramisar

2008-11-13 @ 19:45:18
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0