Paus ...

Bloggpaus, har alltid tänkt att nej var löjligt, varför ens skriva ut, varför inte bara låta det vara o inget skriva ... men sen har man ju läsare, klart dom börjar ju undra, specielt läsare till stora bloggare. Jag är ju ingen sån, men har ju ändå nåra läsare här varje dag, så först tänkte jag bara låta det vara, inget skriva, men jag skriver ut det, för jag tror jag själv skulle börja undra. (men sen oxå för att jag kanske skulle ångra mej, så df inget skriva) . Det jag vill få fram är att jag tänker lägga ner min blogg, iaf ett par dagar, el kanske mer, el helt, jag vet inte ... Jag känner inte glädjen för det just nu, det är väldigt mycket i mitt liv och jag mår inte bra, så dagens outfits m.m. är inget jag orkar tänka på nu, så blir bara massa skit inlägg. Jag är bra på att skriva av mej när jag mår dåligt, men hur kul är sånt o läsa om, egentligen. ,sen när jag gjorde bloggen, lovade jag mej själv att inte skriva om det dåliga sakerna, var ju påväg att gå vidare då ... men det blev ju inte så, utan samma strul hände ännu en gång. Detta har tagit väldigt mycket på mej denna gången, mer än vad jag trodde, och jag måste ta tag i detta ... för Olivers skull ! ,pussar o kramar till er, att ni ens läser min blogg, vi hörs när jag mår bättre.


Mammas allt

Kommentarer
Postat av: yasmine

jobbigt hoppas de blir bra kram o natti natt

2008-11-18 @ 00:03:52
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: jenilita

naww tack ! ja jag ska sno den av han denna vintern han får ta min svarta korta peak haha,



Men va tråkigt att du ska lägga ner då.. Men ja förstår dej om du inte mår bra o så e det inte roligt att blogga.. Men för mej spelar det ingen roll om dina inlägg e ledsna eller glada för sorg o glädje är naturligt i livet. Hoppas du kommer tillbaka om några dagar MAX!! Oliver e ju så himla söt åååhh!! hehe ta hand om dej gumman bamsekramar J

2008-11-18 @ 00:55:36
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: art of Jesus

Sugen på ett hett och trendigt armband? Även en perfekt julklapp! Vi säljer billigt och 2 kr från varje armband skänker vi till röda korset! Hjälp oss att hjälpa röda korset!

2008-11-19 @ 14:12:43
URL: http://artofjesus.blogg.se/
Postat av: E M I N A

hr du blockat mig på msn?

2008-11-20 @ 23:44:03
URL: http://eminajakupovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0