I´m back =)

Hehe ... typ. Har faktiskt inte saknat det, konstigt nog ... trodde jag skulle blogga redan dagen efter el nått. Nä men har vart rätt skönt, har inte ens kollat bloggkoll, så nu hade jag över 300 nya. Jag ser inte det roliga längre, i att skriva el läsa andras ... så nu kommer jag bara ha vissa på bloggkoll, dom jag läser rad efter rad. Tar så mycket tid annars. ,sen skriva här nångång så där, när jag känner för det. Men jag kommer iaf ha kvar bloggen, tills vidare, sen får jag se. Dessa dagar då, det har hänt rätt mycket. Har fixat en massa hemma, möblerat om oxå, sen köpt en ny dator, och idag (igår) fyllde R 24år, var i stan o fixade present till han, men blev inget, blev bara en dataväska till min nya, hehe. Men sen fick han iaf en platskärm till den stationära, o ett paket med dricka, massa godis o skit, lotter m.m. Har hänt mer men orkar ej berätta allt, o allt får ni ej veta, hehe. Jag är iaf kär ... japp, i min underbara o jag menar underbara rosa laptop =) . Nä nu är jag svin trött, R sover redan, natti* Ska lägga in bild på min kärlek oxå ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0