Bloggkoll ...

Godmorgon, va jag gör vaken nu fattar jag inte ens själv ... men blir faktiskt sängen (igen). Har hittat till det där bloggkoll, nu hinner jag med o följa alla dessa bloggar. Har så många, så hela favorit listan är full med bloggar ... vissa läser jag varje inlägg, varje dag, är inne flera ggr om dagen, andra när jag känner tiden, visa bara nångång sådär o bara rullar lite igenom, ser om det finns nått intressant inlägg. Varje gång nån av er skriver till mej, nån ny, så lägger jag eran blogg på favvo, o sen kollar, man fastnar ju inte kanske direkt för en blogg, så jag låter den ligga där ett tag, anntingen blir den kvar, el så åker den ... ,nu ska jag sova lite, innan det är dax att gå upp igen, natti natti* ,puss puss.

Kommentarer
Postat av: Lisa

bloggkoll underlättar livet lite ;)

2008-11-11 @ 06:59:21
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0